1 star b aapva layak nai cus care ma…
1 star b aapva layak nai cus care ma call ni lage , na koi amna employee jawab aape , 1st day thi problem face kariye che , koi vat karva b reddy nai .bakwass service me to lai ne pachtayo tame bachjo
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Jio – The largest 4G network in India offers high speed mobile internet connection & an engaging digital ecosystem for a seamless digital experience.
Lava Lane 4, 27360, Thomasville, Verenigde Staten
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
1 star b aapva layak nai cus care ma call ni lage , na koi amna employee jawab aape , 1st day thi problem face kariye che , koi vat karva b reddy nai .bakwass service me to lai ne pachtayo tame bachjo
Jio ka network sabse ghatiya network Hai aamla devgaon Mein Nahin chalta hai Sabse ghatiya network hai aaj tak kisse ghatiya network Dekha hi Nahin
Hu Jio Fiber ni service thi khub j nirash chu. Mane 24 March na roj order mukyo hato ane payment pan kari didhu che, pan aaje sudhi 11 divas thai gaya chhata installation thayu nathi.
Hu ghana var customer care ma call kari chukyo chu ane complaint pan register kari che, pan koi proper response malto nathi. Darekvakhat “wait karo” evu kehva ma aave che ane aaj sudhi koi technician no call pan aavyo nathi.
Aa rite no delay ane non-responsibility bilkul acceptable nathi. Jo tame time par service api shakta nathi to advance payment levu joiye nahi.
Mane turant installation aapo nahi to maro full refund karo. Bahu j kharab ane frustrate karu experience.
jio fiber ka koi englineer nahi aa raha net bandh hone par esliyekoi jio fiber nahi lagaye sab chutiya banate hai in surat
Richarge itna manga kar diya h 5 g k naam par jio se acha h ki bsnl usse kare kam se kam uska recharge to sasta h jio ka network bahut hi zyada ghatiya h agar ratting karne k liye nigetive hota to jio ko main - 1 deta itna ghatiya network h jio ka sharm karo jio ki company walo💩💩
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.