Worst network
Worst network…
Inko ghamand he ki market inka he… ghamand utaro tabhi samjenge..
Tear 2 city me bhi 0 network he…
#jio_hatao_ghamand_hatao
#boycott_jio
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Jio – The largest 4G network in India offers high speed mobile internet connection & an engaging digital ecosystem for a seamless digital experience.
Lava Lane 4, 27360, Thomasville, Stany Zjednoczone
Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji
Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
Worst network…
Inko ghamand he ki market inka he… ghamand utaro tabhi samjenge..
Tear 2 city me bhi 0 network he…
#jio_hatao_ghamand_hatao
#boycott_jio
Jio company ek fraud company hai aur iske upar Mukesh ji ka bahut hi kam Dhyan Hai Naya Naya plan to khol deta hai lekin niche customer care ka vyavhar batchit karne ka dhang bilkul hi galat hai bola humko kuchh pata nahin hai kab network Sahi hoga kab nahin hoga Koi time ka De nahin sakte hain maine 20 number ka complaint kiya hai abhi to complaint sawal nahin hua hai aur yah naya naya plan nikalta rahata hai Mukesh Ji to is per Dhyan dene ki jarurat ka problem calling ka problem kuchh Bhi nahin pakad pata hai aur Mukesh Ji Apne Ko iske upar Dhyan dene ki jarurat hai ki aap logon ko calling mein bhi problem a raha hai aur internet mein bhi problem a Raha Hai नए-नए Khul rahe ho lekin niche calling mein to sahi kam hi nahin kar raha hai to kya matlab hai tumhara yaar fiber lagane ka
Maine jio ka air fiber lagaya hun billing karne ke bad bhi do din Se Mera system abhi tak chalu nahin hua Hai itna bekar network Gaye paise lene ke bad bhi chalu nahin karte
Bhut hi ghatiya service hai jio walo ki internet speed to 3G se bhi bekar hai am from Himachal Pradesh district kangra pin code176217 itni ghtiya service hai ki jb jio ka net use krta hu to dil krta hai ki phone tod du but nhi Tod skta 300 rupees ki sim ke piche 35k ka phone nhi Tod skta jio tum 6g lane ki baat krte ho abhi tk humare area me 4G bhi ache se nhi chl rha kuch to improve kro airtel 5G lga rha hai tum log 4 G pr hi adde ho shame on you jio india me top list me ambani ka naam pr kya fayeda meine 900 ka reacharge kiya 5g use krne ke liye pr 4 G bhi ache se nhi chl rha
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.